Καλή χρονιά eμερολογιάκι μου

14 01 2009

Μπορεί να έχω να γράψω 4 μήνες όμως αυτό που εύχομαι με τη νέα χρονιά είναι να φύγουν οι κακοτοπιές του 2008. Να μην έχω ξανά πρόβλημα με τους γονείς μου να μου κόβουν τη γραμμή του δωματίου χωρίς να με ρωτούν γιατί θεωρούν πως είμαι εθισμένος. Να μην χρειαστεί να πηγαίνω συχνά στο Σύνταγμα για ίντερνετ γιατί σπίτι μου δεν θα μπορώ να έχω σοβαρό ασύρματο δίκτυο και δεν θα μπορώ να στήσω ενσύρματο και τελευταίο εύχομαι να οργανωθώ καλύτερα.
Να βάλω κάτω όλες τις ιδέες μου, να τις αξιολογήσω ανάλογα με το κόστος που έχουν σε χρόνο και χρήμα και να τις βάλω σε μια ιεραρχία ώστε να κλείνω σιγά σιγά τους λογαριασμούς. Να κλείνω μάλλον και τους λογαριασμούς με τη σχολή που πέρσι είχαμε μπει σε μια σειρά ώσπου άρχισα να ψάχνω 2η δουλειά κατά απαίτηση των γονέων. Φέτος έχω ήδη λύσει τα περισσότερα προβλήματα που άλλες χρονιές με απασχολούσαν άρα «It’s up to me» όπως λένε και οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι…


Ενέργειες

Information

4 Σχόλια

4 02 2009
Kostas

esvises to sxolio! xa xa xa xa! bravo «provlimatismene» nee!
logokrisia, profanos den sou arese. alla prin grapseis tous «provlimatismous» sou katse kai skepsou oti uparxei kosmos pou upoferei opote prokaleis me auta pou grafeis!

5 02 2009
karpidis

🙂 Αγαπητέ έρχεσαι στον προσωπικό μου χώρο και γράφεις μαλακίες χωρίς καν να έχεις ασχοληθεί καν να ξέρεις τι εννοώ… Τα προβλήματα που αναφέρω μπορεί να μην είναι τα ίδια προβλήματα με τα παιδιά της γάζας αλλά αν καθόμουν να είχες διαβάσει και παραπάνω πράγματα θα μπορούσα να σου πω πως ανακόπηκε μέρος της σταδιοδρομίας μου με τις επιλογές των γονιών μου. Όταν αναλαμβάνεις να κάνεις κάποιες δουλειές και ξαφνικά χάνεις το μέσο εργασίας με τη δικαιολογία πως δεν υπάρχουν λεφτά στο ίντερνετ είναι ένα θέμα.

6 02 2009
karpidis

Τα έχω ξανανοίξει. Όσο όμως τα email που δίνεις είναι fake τα υβριστικά σου σχόλια θα σβήνονται απευθείας. Και δεν το θεωρείς μαλακία να ασχολείσαι μαζί μου; Κατά 2ον θες να πεις τη μαλακία σου χωρίς όμως να μπορώ να έχω καμιά εικονα για το ποιος είσαι;

7 02 2009
Kostas

kai vevaia tha asxolitho mazi sou, tha po tin gnomi mou pano se ayta pou les giati opos sou eipa prokaleis me ta legomena sou. kai opos lene kai oi filoi sou oi amerikanoi (kai oxi filoi mas) get a life!!!!

Σχολιάστε