RIPE TV: Συνέντευξη της αγαπημένης μου

7 06 2007

Σαν αγοράκι και γω στο youtube έχω βάλει συνδρομή σε ένα κανάλι μόδας. Καθαρά φυσικά από ενδιαφέρον προς την μόδα :). Το RIPE TV παρουσιάζει διάφορα μοντέλα. Αυτή τη φορά ήταν η αγαπημένη μου Λετίσια Κάστα. Εντύπωση μου έκανε πως κάποιοι της έλεγαν πως δεν έκανε για μοντέλο επειδή ήταν «big» . Και πραγματικά δεν είναι το πρότυπο των μοντέλων αλλά σίγουρα είναι πρότυπο της ομορφιάς. Και σιγά σιγά αυτό πρέπει να το καταλάβουν πολλές κοπέλες και ύστερα θα το καταλάβουν και κάποια αγοράκια που ότι βλέπουν σε περιοδικά και tv το θέλουν.

Και το γράφω αυτό σήμερα, γιατί χθες είδα μια κοπέλα όταν διάβαζα «μεγάλη» δηλαδή θα είχε καμμιά δεκαριά κιλά παραπάνω από αυτό που ονομάζουν κανονικό. Και όμως ήταν υπέροχη. Ήθελα να της μιλήσω. Μετά από λίγο ήρθε το αγόρι της που ήταν νεαρός από αυτούς που παρουσιάζουν τα περιοδικά… Είπα τότε μέσα μου, η ομορφιά αναγνωρίζεται ακόμα και μετά από τόση προπαγάνδα. Δείτε λοιπόν την «big» Λετίσια και ξανασκεφθείτε όταν θα πείτε σε κάποια να αδυνατίσει…


Ενέργειες

Information

Σχολιάστε