Greek Bloggers Party

6 05 2007

Ας γράψω και στο προσωπικό blog κάτι για το πάρτι. Πρώτα από όλα παραπάνω βλέπετε την πιο εντυπωσιακή και την πιο άσχημη παρουσία του πάρτι. Από ότι φαίνεται είμαστε από το ίδιο blog . Εντάξει υπήρχαν και άλλες εντυπωσιακές αλλά θα μου επιτρέψετε να είμαι υποκειμενικός. Όμως θέλω να παραπονεθώ πως ενώ είχα όρεξη να χορέψω όταν έβαλε disco σε κάποιους τους φάνηκε τόσο ξένο να χορεύω που αρχίσανε να γελάνε… Δηλαδή επειδή ασχολούμαι με την πολιτική πρέπει να είμαι μόνο μούχλας;

Όσοι θέλετε να δείτε φωτογραφίες από το πάρτι έχω φορτώσει εδώ και έχει πολλές εδώ και εδώ . Επίσης όσοι άλλοι έχουν φωτογραφίες μάλλον θα της στέλνουν εδώ


Ενέργειες

Information

5 Σχόλια

7 05 2007
Γιώργος Μαργαρίτης

Α ρε Karpidi να μην είμαι εκεί να σε συνοδεύσω στις disco χορευτικές κινήσει ς να γίνουμε μαζί ρεζίλι!

Γουστάρω τέτοιες φάσεις πολύ!

Ελπίζω να περάσατε καλά, μόλις έμαθα και αυτό το μπλογκ σου, τα λέμε.

Όσο για την Κάλη, έχει περίσσεια τα κάλλη
(τι είπα πάλι ο ποιητής…)

7 05 2007
karpidis

Ναι έπρεπε… Αλλά παρέλειψες 🙂 Ναι το όνομα κάνει πολλές ομοιοκαταληξίες. Ένας φίλος μου είχε πει το εξής σε greeklish kali i Kali 🙂

8 05 2007
karpidis

Επίσης προσπαθούσα να το κρατήσω κρυφό :). Τώρα πρέπει να προσέχω τι λέω… Με 2nd top post της ημέρας μάλλον πρέπει να προσέχω πολύ. Μπορεί να το ξεχάσω για κανένα μήνα πάλι 🙂 ώστε να γράφω πάλι μόνος 😛

8 05 2007
parafonos

Αγαπητέ αν είναι δυνατό να zipareis τις φωτογραφίες και να μου τις στείλεις μαιλ θα βοηθήσεις πολύ, γιατί θέλω κάποια στιγμή να τις μαζέψω όλες στο blog….

Σχετικά με την μούρη σου μην υποτιμάς το πως γράφεις στο φακό 😉 άλλωστε οι γυναίκες που σε περιτριγυρίζουν προφανώς δεν είναι κακόγουστες !!!

8 05 2007
karpidis

Έφτασε
Χαίρομαι που μου δίνεις θάρρος :). Πράγματι οι γυναίκες που με περιτριγυρίζουν είναι αξιοζήλευτες αλλά μάλλον ασκώ την 4η μορφή εξουσίας πάνω τους που λέει και ένας γνωστός μου 🙂 Θα επανέλθω με άλλο post επί του θέματος.

Σχολιάστε