Δώσε χρώμα στο laptop σου

15 07 2008

My new stick for my laptop
Πολλοί θα πουν πως η εικόνα του μήλου στο πίσω μέρος της οθόνης τους φτάνει όμως για όλους τους υπόλοιπους μέσα σε αυτούς και γω σίγουρα θα έχει περάσει από το μυαλό να ντύσουν κάπως το πίσω μέρος της οθόνης. Έχω δει πολλούς blogger να βάζουν ένα αυτοκόλλητο της blogger ή της WordPress δηλώνοντας έτσι την προτίμηση τους. Εμένα δεν μου άρεσε και έτσι βρήκα το schtickers.com και αγόρασα τον αγαπημένο μου αναγεννησιακό πίνακα, τη γέννηση της Αφροδίτης του Μποτιτσέλλι. Το κόστος νομίζω ήταν κάπου στα 15 € μαζί με τα μεταφορικά και έφθασε μέσα σε λίγες ημέρες. Άρα μάλλον προτεινόμενη η αγορά για όποιον ενδιαφέρεται…


Ενέργειες

Information

One response

15 07 2008
papo

+1 για τα stickers που κολλάνε ουτε και μένα μου αρέσουν!
οσο και ωραίος να είναι ο πίνακας σίγουρα δεν θα χαλούσα το πίσω μέρος του mac μου. Παρόλα αυτά για τα pc είναι καλή φάση!:P

Σχολιάστε

