Το blog μου ένας μέρος να με γνωρίσεις;

8 07 2008

Στρατηγάκης, Ναβάρα,Εγώ

Βασικά ο λόγος που ξεκίνησα το προσωπικό μου μπλογκ δεν ήταν ξεκάθαρος. Ορισμένες φορές σκεφτόμουν πως θα ήθελα να μοιραστώ τη γνώση που έχω σε διάφορα πράγματα με άλλους, άλλες φορές να διατυπώσω την άποψη μου για διάφορα θέματα πέρα της πολιτικής και άλλες απλώς να εκφράσω ένα μέρος από σκέψεις και προβληματισμούς…Φυσικά όμως ποτέ δεν πίστευα πως κάποιος θα μπορούσε να ενδιαφέρεται να παρακολουθεί το τι γράφω.

Όμως χθες γνωρίζοντας κάποιον από το σκακιστικό χώρο που γνώριζε αρκετά για μένα εντυπωσιάστηκα πως τελικά κάποιος που ήταν εν δυνάμει γνωστός μου και στο παρελθόν είχαμε συναντηθεί γνώριζε πολλά για μένα. Για τη φιλία μου με τον άθλιο, για τις πολιτικές μου πεποιθήσεις, για το ταξίδι στη Κρήτη, στο Μπακού, για το ποδήλατο και έτσι το ερώτημα ήταν αν εκτίθεμαι. Προφανώς εκτίθεμαι στο κοινό αλλά μόνο όσο ο ίδιος επιλέγω. Και μέσα από αυτήν την έκθεση νομίζω πως δίνω πράγματα. Συζητούσα με μια φίλη πως το να έχεις προσωπικό μπλογκ είναι ναρκισιστικό. Συμφώνησα μαζί της αλλά δεν το πιστεύω απόλυτα. Γιατί ενώ βλέπω πολύ κόσμο να προβάλλει τη δουλειά του, το εγώ του μέσα από ένα μπλογκ όπως ένας εξυπνάκιας που αυτοπροβάλλεται βλέπω όμως και πολύ κόσμο απλώς να ανοίγει διάλογο ή να κάνει μια εσωτερική αναζήτηση «φωναχτά» και έτσι τελικά θεωρώ πως αξίζει. Απλώς είναι κάτι που πρέπει να το κάνεις επειδή το θες και όχι για να αποκτήσεις αναγνώστες….


Ενέργειες

Information

2 responses

8 07 2008
a8lios

Από πότε είναι αυτή η φωτό?
Μισός έμεινες… κυριολεκτικά!

Ααααχ, το μεροκάματο…😀

9 07 2008
karpidis

Το 2006 πια με έφαγε το μεροκάματο και έχω γίνει ο διπλός…

Σχολιάστε

