Πρώτο Πασχα χωρίς τη Μιλού

26 04 2008

milou 007.jpg

Μετά από πολλά χρόνια είναι το πρώτο Πάσχα που δεν έχω στα πόδια μου να κολλάει τρομοκρατημένη η Μιλού. Μόνο αυτό μου έχει μείνει πια, η ανάμνηση της σκυλίτσας μου να κολλάει στα πόδια μας σε σημείο εκνευριστικό φοβισμένη από τα βαρελότα. Το βράδυ της Αναστάσεως για μένα έχει μια δυσάρεστη ανάμνηση αντί του χαρμόσυνου μηνύματος της Αναστάσεως…(Μην ξεχνάμε τα ζώα κατά την ορθόδοξο πίστη δεν έχουν και ψυχή καμιά ελπίδα για ανάσταση )


Ενέργειες

Information

One response

30 04 2008
@ngel

Πραγματικά μπορώ να σε καταλάβω! Τι μου θύμησες ρε Αντρέα! Τα πρώτα χρόνια και για μένα ήταν δύσκολο το Πάσχα… είμαι σίγουρος ότι θα είναι κάπου μαζί με τη Μιλού τώρα και θα είναι και οι δύο χαρούμενοι…

Σχολιάστε

