Ποδήλατο στο Μπακού

6 04 2008

Ποδηλατοπορεία
Με αφορμή την πανελλαδική ποδηλατοπορεία θυμήθηκα πως στο Μπακού δεν είδα ούτε ένα ποδήλατο. Με δυσκολία είδα σε 5 μέρες και μηχανή. Ακόμα και στα μεγάλα πάρκα που είδα παιδιά να παίζουν δεν είδα ποδήλατα αλλά ηλεκτροκίνητα αυτοκινητάκια. Μου είναι κατανοητό για ποιο λόγο συμβαίνει κάτι τέτοιο. Από τη μία από ότι μαθαίνω πρόσφατα απέκτησαν κυκλοφοριακό πρόβλημα( μιλάμε για μια πόλη που όλοι οι κεντρικοί δρόμοι είναι με πλάτος σαν της εθνικής μας(Κηφισσού)) άρα δεν τους χρειαζόταν ένα γρήγορο μέσο. Από την άλλη έχουν ένα καλό δίκτυο του ΜΕΤΡΟ το οποίο σίγουρα είναι το πιο γρήγορο μέσο (αν εξαιρέσουμε τα 10 λεπτά που κάνεις να ανεβοκατέβεις ειδικά εκεί) και τρίτο φυσικά έχουν το νεουπλουτισμό που τους οδηγεί να θέλουν μια mercedes πάνω από όποιο άλλο μέσο και αμάξι. Δεν είναι παράλογο πως το 30% των αυτοκινήτων ήταν mercedes. Μετά τη Лада με 60% (δικές μου εκτιμήσεις) ήταν η πιο συχνή μάρκα. Και όπως συζητούσα με κάποιους μάλλον θα αλλάξει ανάποδα η αναλογία αυτή. Το 10% ήταν άλλες μάρκες από λίγο… Μπορεί η δικιά μας πραγματικότητα να μην μας δίνει τη δυνατότητα για να αγοράζουμε τόσο εύκολα mercedes αλλά έχουμε καταλήξει να έχει η κάθε οικογένεια πάνω από 1 αυτοκίνητο για κάθε μέλος… Μου φαίνεται αδιανόητο πως για να μετακινηθεί κάτι που με δυσκολία ζυγίζει 100 κιλά καταναλώνουμε ενέργεια για να μετακινηθεί ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει 1 τόνο… Ίσως για αυτό να φταίει πως στην οικογένεια μου δεν είχαμε ποτέ αυτοκίνητο. Πως πάντοτε προτιμούσαμε τα ΜΜΜ όσο και αργά να ήταν τα δρομολόγια. Αυτό τελικά ίσως να με κάνει να βλέπω παράλογο αυτό που για όλους είναι λογικό.
Σήμερα περιμένω «ρεπορτάζ» από τους συνήθεις ύποπτους για την σημερινή ποδηλατοπορεία που δυστυχώς δεν μπορούσα να παραβρεθώ.


Ενέργειες

Information

3 responses

6 04 2008
Ποδηλατοπορεία στο Ηράκλειο Κρήτης 6/4/2008 « Ταξιδεύοντας…

[…] Ποδηλατοπορεία Διαμαρτυρίας και ο καρπίδης Ποδήλατο στο Μπακού Posted in διαδήλωση, κοινωνία, πολιτική, πορεία. […]

2 07 2008
κωνσταντινος

αγαπητε φιλε καλησπερα (η καλημερα). με λενε κωνσταντινο και ζω στο αμπου νταμπι, στα ηνωμενα αραβικα εμηρατα. η γεωγραφικη θεση αυτου του κρατους μου δεινει την δυνατοτιτα να κανω μερικα ταξιδια που υπο αλλες συνθηκες θα μου ηταν δυσκολο να τα κανω(και οικονομικα). ετσι λοιπον, στα πλαισια αυτης της δυνατοτιτας αποφασισα να κανω ακομα ενα ταξιδι στο μπακου αυτη τη φορα, στο καζακσταν. σημερα ειναι τεταρτη, 2-6 και αν θα παω , θα παω στις 4-6 το πρωι. δεν ξερω (ευχομαι) να προλαβεις να διαβασεις αυτο το σχολιο και (αν μπορεις)να μου πεις αν αξιζει τον κοπο να παω , αν και τι πρεπει να προσεξω και τι αξιζει να δω εκει. το ταξιδι μου θα ειναι (δυστηχως) μονο στο μπακου. αυτα τα λιγα σου γραφω, ελπιζοντας να μπορεσεις να μου απαντησεις. σε διαφορετικη περιπτωση θα ανταλαξουμε εμπειριες(!!!!). επισης κρινω σκοπιμο να σου αφησω και το τηλεφωνο μου απο εδω απο τα εμηρατα, μηπως και θα ηταν πιο αμεσο να επικοινονησουμε με αυτο το μεσον. το τηλ μου ειναι 00971-50-6670975. σε ευχαριστω προκαταβολικα. κωνσταντινος.

3 07 2008
karpidis

Το Μπακού είναι στο Αζερμπαϊτζάν. Ναι αξίζει να το δεις έχει πολλά μέρη από άποψη αξιοθέατων.

Σχολιάστε

