Πιτσιρίκο μας δουλεύεις;

23 03 2008

diafimiseispitsirikos.png

Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν πως είμαι φανατικός του Πιτσιρίκου εδώ και ένα χρόνο. Πιτσιρίκος και Μπαρμπαγιάννης είναι οι λατρείες μου. Εκτιμώ φυσικά και τον Καλαμούκη αλλά αλλά λατρεία δεν είναι. Δεν νομίζω πως πέρα από τον Freddie Mercury είχα βρεθεί ποτέ να δηλώσω ξανά FAN κάποιου. Όμως με τον πιτσιρίκο είναι η πρώτη φορά που μπορώ να πω πως διαβάζω φανατικά έναν γραφιά και συμφωνώ σχεδόν με όλα μαζί του (εντάξει το ίδιο συμβαίνει με τον Κάρολο,τη Ρόζα και τον Βλαδίμηρο αλλά δεν μπορώ να πω πως τους διαβάζω και καθημερινά🙂 ).
Όμως το σημερινό του άρθρο είναι το πρώτο που διαφωνώ μαζί του. Τον πρώτο καιρό του είχα ζητήσει συνέντευξη και του είχα εξηγήσει και τον λόγο τον οποίο είχα για πολύ καιρό αμφιβολίες για το τι blogger είναι… Έγραφε στη Lifoland εφημερίδα που η εκτίμηση που της τρέφω είναι ανάλογη με αυτή του Λοιπόν . Ο λόγος είναι πως είναι too lifestyle. Ο Πιτσιρικός τώρα μας λέει για τις διαφημίσεις και το δέχομαι γιατί πράγματι προωθούν ίσως μια εξάρτηση. Ο καθένας ζυγίζει όμως αν θέλει ή όχι. Αλλά ρε πιτσιρίκο με τόσες διαφημίσεις δικαιούσαι να μιλάς; Δηλαδή αν εργάζομαι για κάποιον μπορώ να βάζω διαφημίσεις και αν όχι μου λερώνει το blog;
Η άποψη μου είναι πως για τόσα λίγα που οι περισσότεροι μπλογκερ βγάζουν δεν μπορούν να ξεπουληθούν… Μόνο να μην βάζουν από την τσέπη τους για το χόμπι τους. Άρα άσε να μιλήσει κανένας άλλος και όχι κάποιος που έχει σε περίοπτη θέση τη LIFOland…

Και επί της ευκαιρίας έβαλα και γω μια παραπάνω διαφήμιση από αυτές των 80€ το μπανεράκι (εμένα δε μου δίνουν τόσα, δεν είμαι δα και ο πιτσιρίκος🙂 ) Αυτό για το επερχόμενο vidcast του neolaia.gr με το Βασίλη. (εννοείται πως αστειεύομαι για τα λεφτά… Νικόλα καλή επιτυχία για τη συνέντευξη και να τα κατοστήσετε!)

Επειδή δεν έχει σχόλια ενεργοποιημένα ο πιτσιρίκος για αυτό το έγραψα ώστε να μπορέσω να δημοσιεύσω τον αντίλογο μου


Ενέργειες

Information

2 responses

23 03 2008
nmpardakis

thanks για την αναφορά😉

25 03 2008
parafonos

Καρπίδη σε μισώ που δεν με ανέφερες🙂 , πες μου πόσα θέλεις για να βάλεις και δικό μου λινκ !!!
Καλημέρα αγαπητέ, αν και δεν είμαι FUN ούτε του εαυτού μου, νομίζω ότι δεν μπορώ να διαφωνήσω με τα επιχειρήματά σου .

Σχολιάστε

