Έγινα και γω fonero!

17 01 2008

Fonera!

Το ξεκίνησε ο vrypan,το σκεφτόμουν αν θα κάνω το βήμα και γω. Το αγόρασε και ο Papo. Τότε είπα γιατί όχι…; Μικρό το κόστος… Και πιθανά οφέλη… Τελικά ήμουν αρκετό καιρό χωρίς μηχάνημα wifi (laptop) το άφησα και παρόλο που μου είχε στείλει πρόσκληση ο Papo δεν το αγόρασα σύντομα. Ο λόγος για τη Φονέρα. Τελικά όμως είχα κάνει εγγραφή άμεσα και έτσι μου ξαναέστειλαν πρόσκληση για αγορά της fonera μόνο με 5 € +μεταφορικά…Τώρα μετά από δέκα μέρες έχω πια και το laptop και έτσι το εγκατέστησα. Δουλεύει… Από σήμερα I am sharing internet…
Για την ακρίβεια και πριν το είχα ξεκλείδωτο το δίκτυο αλλά τώρα πια θα μπορώ να βρω κάμποσα σημεία και στην Αθήνα να μπω στο ίντερνετ. Και από ότι βλέπω είναι περισσότερα από ότι φανταζόμουν. Κρίμα που στο Αζερμπαϊτζάν δεν θα έχει fon network!
Από του χρόνου όταν θα έρχεσαι να βλέπεις τη ΠΡΟΟ και να μπαίνεις στο δίκτυο να ενημερώνεις :)! Αν θέλετε και εσείς να μπείτε στην κοινότητα των έχω 20 προσκλήσεις για αγορά της Fonera
Δείτε και ένα αστείο βίντεο που νομίζω πως το βρήκα στο fon hot spot του Πάρη


Ενέργειες

Information

2 responses

25 04 2008
steve

μια προσκληση για fonero pls

26 04 2008
karpidis

Δεν νομίζω πως έχω ακόμα (δυστυχώς).

Σχολιάστε

