E-shop.gr, όταν μια εταιρεία μεγαλώνει…

10 01 2008

dark5862

Από το e-shop.gr αγοράζω πράγματα από το 2004. Μπορεί τότε να μην ήταν πολύ γνωστό αφού το πλεονέκτημα της τιμής που είχε δεν ήταν αρκετό λόγω της φοβίας του κόσμου.
Θυμάμαι τη μητέρα ενός φίλου που του έλεγε «Πρόσεχε που αγοράζεις από το ίντερνετ μη σε κλέψουν» και η απάντηση «Μα, ρε μάνα αντικαταβολή αγοράζω!» «Να προσέχεις» και πάει λέγοντας. Τότε αγόραζα μόνο από το διαδίκτυο χωρίς τηλέφωνα και ελέγχους διαθεσιμότητας τηλεφωνικά. Με τον καιρό τα πράγματα άλλαξαν. Πέρσι αγόρασα το laptop (και αυτό άτυχη αγορά αλλά δεν φταίει το e-shop) και μου είχαν καθυστερήσει να μου το στείλουν χωρίς ενημέρωση λόγω έλλειψης της τσάντας. Από τότε άρχισα να καταλαβαίνω πως τα παράπονα που είχαν άλλοι φίλοι και γνωστοί δεν ήταν τυχαία. Συνέχισα να αγοράζω διάφορα από εκεί (καινούρια μητρική, κάρτα γραφικών, και μνήμη… ) για τον παλιό υπολογιστή…
Αγόρασα νέον υπολογιστή για να μπορώ να δουλεύω τα βίντεο. 4 μέρες πέρασαν ώσπου πήρα τηλέφωνο να ελέγξω τι γίνεται…Μου είπαν για έλλειψη στον σκληρό δίσκο και για τα dvd rom. Οκ το διορθώσαμε! Την επόμενη ημέρα με ενημερώνουν αν επιθυμώ λευκό γιατί λέει λευκό είχα επιλέξει… (εννοείται πως ήταν ηλιθιότητα του πωλητή). Έφτασε ο υπολογιστής δουλεύει καλά…
Όμως για τον παλιό αποφάσισα να αγοράσω νέα cpu και επώνυμη μνήμη ώστε να διορθώσω τα παλιά προβλήματα… Παρήγγειλα ηλεκτρονικά… Με πήραν τηλέφωνο 7.20 το πρωί δεν απάντησα… Τους πήρα τηλέφωνο και ζήτησα να έρθουν χωρίς ραντεβού. Υποτίθεται πως συνεννοηθήκαμε… Ξανά την επόμενη ημέρα το ίδιο σκηνικό… Ο δεύτερος πωλητής το κανόνισε και έτσι μετά από μια βδομάδα αναμονής είχα τον καινούριο?? επεξεργαστή μου μαζί με τις μνήμες…
Και γιατί σε πλάγια γράμματα το καινούριο; Γιατί είχαν στείλει ένα κουτί ανοιγμένο, κολλημένο με σελοτέιπ που έγραφε πάνω για «+ΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ» που διαβάζεται για συναρμολόγηση…
Δείτε την αντίστοιχη φωτογραφία…

Για συναρμολόγηση!

Τελικά τους πήρα τηλέφωνο μου είπαν να το επιστρέψω σε κατάστημα… Εξήγησα πως αφού έκανα ηλεκτρονικά την παραγγελία για να γλιτώσω το τρέξιμο είναι υποχρεωμένοι να έρθουν να το πάρουν. Μου είπε ο πωλητής να το στείλω ταχυδρομικώς με δικά μου έξοδα…
Του εξήγησα πως είναι δικό τους το λάθος και πως πρέπει οι ίδιοι να κάνουν την αλλαγή.
Αφού μίλησε με κάποιον από πάνω του μου έδωσε μια ημερομηνία για την αλλαγή 3 εβδομάδες μετά ώστε να με εκβιάσει να πάω σε κατάστημα…Αφού πήγα στην Καλλιθέα έχασα 35 λεπτά μέχρι να καταφέρουν να μου το αλλάξουν.. Το σκεφτόμουν αν θα το δημοσιεύσω…Τελικά αποφάσισα πως είναι ο μόνος τρόπος να προσπαθήσουν να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους ή θα πρέπει να βρούμε καλύτερο e-shop!


Ενέργειες

Information

3 responses

10 01 2008
Spikon

Απο το e-shop αγοράζω κι εγώ. Αυτό που κάνω είναι να τους παραγγέλνω τηλεφωνικά το προϊόν και μετά το παραλαμβάνω απο το κατάστημα στο Χαλάνδρι. Με βολεύει αυτός ο τρόπος μιας και μένω εκεί κοντά. Πάντως και στο κατάστημα υπάρχει αρκετή καθυστέρηση για να σου φέρουν το προϊόν. Αν εξαιρέσεις αυτό σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος. Ίσως να είμαι απο τους τυχερούς🙂

10 01 2008
rocean

Προσωπικά, εκτός από κάποιες καθυστερήσεις μερικές φορές, έχω σταθεί τυχερός και δεν είχα ποτέ πρόβλημα… Αλλά έχω ακούσει ιστορίες από φίλους που είχαν… Είναι πως θα σου κάτσει η φάση… Εσένα σου παραέκατσε!!!🙂

18 03 2008
vass

Εγώ πάλι παρείγγειλα ενα home cinema 7.30 το απόγευμα από το site χωρίς τηλέφωνο και με πήραν στις 8 παρά το επόμενο πρωί για να μου το φέρουν. κάτι που πραγματικά με εντυπωσίασε.. ούτε 12 ώρες δηλαδή αλλά δ ξέρω ίσως να μαι κ γω ειδική περίπτωση..:P

Σχολιάστε

