Μπορείς να μου στείλεις τις μετρήσεις σε e-mail;

21 11 2007

Πρόσφατα κάνω το τελευταίο ουσιαστικά εργαστήριο που μου έχει μείνει στη σχολή. Το είχα αφήσει μετά από κάποιες φορές που δεν πρόλαβα να γραφτώ στις περιορισμένες θέσεις και την φορά που τα κατάφερα έπρεπε να λείψω για να είμαι διαιτητής στο Πρωτάθλημα Ελλάδος. Φέτος τα κατάφερα πάλι είχα μεγάλη διοργάνωση να είμαι διαιτητής αλλά πια η εμπειρία μου έδειξε πως μπορούσα να λείψω περισσότερες φορές από το εργαστήριο. Επιστρέφοντας έμαθα πως οι κακές(μεγάλο συστηματικό σφάλμα) μετρήσεις μας είχαν ήδη αντικατασταθεί με κάποιες καλύτερες. Όταν ζήτησα να μου τις στείλει σε e-mail έμεινα έκπληκτος όταν με ρώτησε πως κάνω attach…
Τελικά μου τα έστειλε μέσω του msn δεν τα κατάφερε από το hotmail.Αλήθεια τελικά είναι τόσο δύσκολο; Και αν υπάρχουν σε μια σχολή θετικών επιστημών τέτοια ακόμα άτομα τι έγινε τελικά η κοινωνία της πληροφορίας;
Η φωτογραφία είναι από τον χρήστη flickr jasoneppink


Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

