Πως βάζω δυνάμεις σε αριθμούς στο μπλογκ μου.

16 11 2007

math equations
Αυτές τις μέρες για τις ανάγκες της διπλωματικής μου άρχισα ένα κρυφό μπλογκ ώστε να έχω κάπου online τις σημειώσεις μου και να μην χρειάζεται να συγχρονίζω αρχεία. (Εντάξει κάθε φορά θα μπορούσα να ανεβάζω το αρχείο στον server μου αλλά είναι πιο εύκολο να έχω πολλά πρόχειρα αντί για ένα αρχείο που το αποθηκεύω…)
Έψαξα λίγο σε google και yahoo και δεν βρήκα κάτι πέρα από το root μέσω css table… Δεν ήταν όμως αυτό. Έστειλα email στους δύο μπλόγκερ προγραμματιστές. Τελικά το έμαθα από κάποιον στο zoo.gr. Μπήκα online και ο vrypan είχε απαντήσει τον ευχαριστώ. Ο άλλος, εξυπνάκιας που δεν θα πω τίποτα γιατί με διαγράφει από το msn (μίλησα ξανά πρόσφατα και τον έβρισα🙂 ) που έστειλε το link του google. Τελικά ο τρόπος είναι βάζοντας το html tag sup και για τους δείκτες βάζεις το sub. Δηλαδή για να βγει το 106 πρεπει να γράψει κάποιος

10 sup6 /sup

(εννοείται με αγκύλες)
ομοίως με sub βγαίνει το εξής 106 κάτι που νομίζω θα φανεί χρήσιμο στους μάγειρες χημικούς🙂
Ευχαριστώ τον Πάνο και το Γιώργο(zoo.gr) που μου το έμαθαν αυτό και σήμερα το μοιράζομαι μαζί σας.
Η φωτογραφία από το flickr.com από τον χρήστη maubrowncow


Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

