Την ACER μου ….

11 11 2007

My formatted laptop
Πέρσι τον Σεπτέμβρη αγόρασα το πρώτο μου laptop. Αποφάσισα να δώσω κάποια παραπάνω λεφτά για να πάρω κάτι καλό. Κοίταξα να βρω υπολογιστή ο οποίος να μην μοιράζεται την μνήμη του συστήματος με της κάρτας γραφικών ώστε να μην έχω πρόβλημα σε διάφορες εφαρμογές που ζητούν όλη τη RAM (όπως οι σκακιστικές) ή εφαρμογές που θέλουν καλή κάρτα γραφικών (δεν είχα σκεφθεί από τότε τα vidcast) αλλά τελικά το σύστημα ήταν κατάλληλο.Μετά από δυσκολία να βρω κάτι τέτοιο η ACER ήταν μία από τις εταιρείες που είχαν κάτι τέτοιο και επειδή είχα ακούσει τα χειρότερα για την ποιότητα των μηχανημάτων αποφάσισα να αγοράσω και επέκταση εγγύησης.
Μάλλον άλλη μια αποτυχημένη αγορά. Γιατί τελικά από τον Απρίλιο είχα πρόβλημα με την ασύρματη κάρτα δικτύου. Τους είχα εξηγήσει πως είναι πρόβλημα της κάρτας και επέμεναν πως πρέπει να κάνω format (restore το ονομάζουν ώστε να μην σου έρχεται άσχημα πως θα χάσεις 15 μερόνυκτα μετά για να βάλεις ξανά όλα τα προγράμματα από την αρχή). Το άφησα να το δουλεύω χωρίς wifi card ώσπου τον Ιούλιο αφού επέστρεψα από την Πάρο καταστράφηκε και ο σκληρός δίσκος. Τελικά ήταν πια υποχρεωτικό να το πάω για service. Γράφοντας και τα δύο προβλήματα τελικά το πάω τέλη Ιουλίου και μου επιστρέφεται τέλη Αυγούστου έχοντας τη διαβεβαίωση πως όλα πια λειτουργούν οκ. Όμως παραμύθια της Χαλιμάς. Η ασύρματη κάρτα δικτύου ήταν ακόμα προβληματική. Όμως μου ήταν αδύνατο να το δώσω για ένα ακόμα μήνα, ειδικά λίγο πριν τις εκλογές. Πριν 3 εβδομάδες το πήγα αφού είχα κάνει back up τα αρχεία μου και τους εξήγησα το πρόβλημα με τη wifi card. Τελικά ήταν προβληματική, ενώ ως τώρα έλεγαν πως ήταν θέμα drivers…Και τελικά το πήρα πριν 3 ημέρες. (Μια μέρα αφού το είχαν έτοιμο).
Όλα καλά; Ναι η wifi card λειτουργεί, ο σκληρός λειτουργεί και τώρα μου έφτιαξαν νέο πρόβλημα. Σβήνει η οθόνη και δεν ανταποκρίνεται πλήρως ο υπολογιστής… Προβλέπω να τον ξαναπηγαίνω… Αλλά σκέφτομαι και σοβαρά το συνήγορο του πολίτη….


Ενέργειες

Information

6 responses

11 11 2007
xamogelo

χμ… περαστικά….

υγ.προσπάθησε το αν και δεν το βλέπω να βρίσκεις λύση…

11 11 2007
ikd

έχω και γω ένα παλιό ACER 1312. Μου βγήκε πολύ δυνατό παρά την κακοποίηση που υφίσταται λόγω δουλειάς. Το πρόβλημά μου είναι ότι η μπαταρία του είναι για τα κλάματα πια. Μόλις και μετά βίας 50 λεπτά.

Ι.

11 11 2007
parafonos

Αγαπητέ είναι γνωστό ότι η ACER δεν έχει καλό σέρβις στην Ελλάδα.
Το πρόβλημα δημιουργείται από το γεγονός ότι δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα με αποτέλεσμα το service να το αναλαμβάνουν 2 εταιρείες μετά από συμφωνία με την Ιταλία από όπου έρχονται τα μηχανήματα.

Δεν ξέρω σε ποια από τις δύο εταιρείες πήγες για service αλλά θα πρότεινα να δοκιμάσεις και την δεύτερη.

12 11 2007
karpidis

@parafonos: Καιρό είχαμε να τα πούμε θα σε περιμένω την Κυριακή, να αναμένεις ανακοίνωση για το που και γιατί σε περιμένω🙂. Όσο για την αντιπροσωπεία. Νομίζω κάνεις κάποιο λάθος. Γιατί μίλησα με την αντιπροσωπεία και μου έδωσε εκείνη το service στον Ταύρο. Το άλλο είναι στο Μενίδι. Το κόστος για να πάω στο Μενίδι μπορεί να είναι το ίδιο με το να το στείλω στην Ιταλία. Άρα δεν το σκέφτομαι. Αλλά μάλλον αύριο θα ενημερώσω και το ΙΝΚΑ.

30 04 2008
DIMITRIS

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ACER ASPIRE 9920G ME 20.1» LCD ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΡΕΛΛΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ Μ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ!!!ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ACER ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΚΑΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ Η ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΡΑ ΚΑΙ ΧΑΛΑΝΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΑΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΑΚΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ACER?ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΑ ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ ΔΙΟΤΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΑΝΟΙΚΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ.ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ?ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΕ ΠΟΛΥ!!!

30 04 2008
karpidis

Πάρε ένα hewlett packard ή ένα Dell. Άλλα πια ξέρω το επόμενο μου laptop θα είναι mac. Και γω για τις καλές προδιαγραφές. Αλλά είναι μηχανήματα κακοφτιαγμένα. Τώρα έχω πάρει και βάση και πάλι κολλά από υπερθέρμανση.

Σχολιάστε

