Αγαπημένο μου e-μερολόγιο

1 10 2007

newfriends
Ποτέ δεν κρατούσα ημερολόγιο. Βαριόμουν να γράφω…Έσβηνα και έγραφα και βαρέθηκα από τη πρώτη παράγραφο σε μια απόπειρα που έκανα περίπου πριν 10 χρόνια. Όμως πια όπως θα έχετε παρατηρήσει σημειώνω συχνά τις καλές μου μέρες καθώς και κάποιες που είμαι κάπως. Μπορώ να πω πως έχω πολύ καιρό να βρεθώ σε «down» κατάσταση. Είμαι σε μια μέτρια κατάσταση. Θυμάμαι τον εαυτό μου πριν 1.5 χρόνο ερωτευμένο και απογοητευμένο από μια κοπέλα με πολλές κατακτήσεις. Όμως πια μπορώ να πω πως οκ δεν έχω κάτι φοβερό να με κάνω να χαμογελάω μέχρι τα αυτιά αλλά μπαίνω σε μια σειρά. Σήμερα αφού διάβασα αρκετά για το αυριανό μάθημα, συμμετείχα στο podcast του Νίκου και μετά πήγα να συναντήσω 2 φοβερούς blogger!
Τον καλτσόβρακο και τη x-Ψιλικαντζού. Μια μόνο κουβέντα. Γουστάρω τέτοια άτομα! Καταλήγω πως είμαι πολύ μονότονος αφού όλο πολιτικά συζητάω, αλλά με τέτοια άτομα που έχουν κάτι να σου πουν είναι που αξίζει να μιλήσεις! Χάρηκα και δεν με ενόχλησε που έσπασα ένα μποϊκοτάζ που είχα στην καφετέρια που κάτσαμε αφού ανταμείφθηκα από την καλή παρέα.
Γιατί τη μποϊκοτάρω την καφετέρια; Γιατί είχα φάει πόρτα, απόκριες 8 χρόνια πριν,επειδή ήμουν ντυμένος Freddie Mercury (αμάνικο κοντό γιλέκο,μουστάκι, φόρμα κτλ) και ο πορτιέρης είπε πως το μαγαζί δέχεται μόνο άντρες…Από τότε ακόμα και η πρόκληση της αδελφής του ιδιοκτήτη να πάω και να επανορθώσει κερνώντας με δεν με είχε πείσει… Θυμάμαι θρασύτατα αν θες να σε κεράσω γω καφέ στην Αίγλη (η απέναντι καφετέρια!🙂 ) Όμως σήμερα το έσπασα…Και νομίζω πως η καλή παρέα με αντάμειψε. Παιδιά σας ευχαριστώ.
Η φωτογραφία είναι από φωτογραφίες του titanas


Ενέργειες

Information

4 responses

1 10 2007
a8lios

Ποιοι είναι στη φωτογραφία;

1 10 2007
karpidis

Διάβασες την καταχώρηση; Με ποιους συναντήθηκα;

1 10 2007
a8lios

ααααααα
Το ‘πιασα το υπονοούμενο😛

12 10 2007
x-psilikatzoy

ela reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, twra to eida!!!!

Na ‘sai kala, pragmatika htan poly eyxaristh h synanthsh kai epifylassomaste na ta janapoume synoma.

kissez n’ hugs 😀

Σχολιάστε

