5η και 6η Μέρα στο Ηράκλειο

18 08 2007

My bike at Iraklion
Έφτασα χτες στο Ηράκλειο με τα χίλια ζόρια. Αφού χάλασαν λίγο οι ταχύτητες και δεν μπορούσα να κάνω εύκολα αλλαγές ούτε επίσης ορθοπεταλιές. Κάτι που με κούρασε υπερβολικά να φτάσω. Ο μικροτραυματισμός που έλεγα και μια φίλη μου έστειλε μήνυμα ανήσυχη ήταν απλώς ένα τράβηγμα στον τετρακέφαλο αλλά όχι κάτι ποολύ σοβαρό.
Σήμερα δεν πήγα στη Χερσόνησο όπως ήταν το αρχικό σχέδιο αλλά πήγα στη Κνωσσό και συναντήθηκα με τον άθλιο τα είπαμε και σε λιγότερο από 2 ώρες θα είμαι στο πλοίο της επιστροφής. Μου έχει έρθει έμπνευση για να γράψω στο πολιτικό blog και νομίζω πως έχω βρει θέματα που θα συζητηθούν.
Δείτε και τη φωτογραφία που βγάλαμε με τον άθλιο στη καφετέρια «ΠΑΛΙΟ».
A8lios & karpidis


Ενέργειες

Information

7 responses

20 08 2007
Natalia

Ouffffff!
Ζηλεύωωωωωωωω!

21 08 2007
coolplatanos

karpidi η ποδηλασία, ο ήλιος και η κρήτη νομίζω σου έκαναν πολύ καλό! αυτό τουλάχιστον υποδηλώνει η φάτσα σου!

21 08 2007
coolplatanos

ο άθλιος επίσης φαίνεται μάλλον συμπαθής και όχι όσο άθλιος δηλώνει…

21 08 2007
laxanaki

Τέλειο η Κρήτη με ποδήλατο!!! Έχεις πολύ κουράγιο!!! Άμα πας στην πατρίδα μου τον Αγ. Νικόλαο βάλε καμία φώτο παραπάνω, που δεν πήγα φέτος και μου έχει λέιψει😉 . Καλή συνέχεια!!!

21 08 2007
karpidis

Δυστυχώς γύρισα. Δε μου έβγαιναν οι μέρες αλλιώς θα πήγαινα…

22 08 2007
a8lios

Γιατί ρε πλάτανε, πόσο άθλιος δήλωσα???

23 08 2007
coolplatanos

πλάκα για το νικ έκανα, μην το παρεξηγείς…

Σχολιάστε

