2η Μέρα στη Γεωργιούπολη

14 08 2007

Το ποδήλατο μου στη Γεωργιούπολη


Το ποδήλατο μου στην είσοδο της Γεωργιούπολης. Και δεν έφτασε μόνο του όπως κάποια έγραψε. Ως τώρα το πρόγραμμα τηρείται. Τα κατάφερα πηγαίνοντας σε έναν καλό ρυθμό αλλά και με μια 2-3 ολιγόλεπτες στάσεις για νερό και ξεκούραση.Νομίζω πως έπαθα λίγη ηλίαση αλλά τώρα είμαι οκ. Μάλλον πρέπει να ξεκινάω λίγο νωρίτερα. Μαυρισα στα χέρια και μου έκανε εντύπωση..Να φορτώσω και ένα κομμάτι του μπράτσου μου που δείχνει αυτό που έλεγα.

My hand


Ενέργειες

Information

4 responses

14 08 2007
coolplatanos

Α! Ολα κιόλα, δεν γίνεται να σε φάμε μισοψημένο! Κανόνισε να ψηθείς ολόκληρος να έχεις και ξεροψημένη πετσούλα! Ελα, πλάκα κάνω εννοείται, δεν έχω ανθρωποφαγικές διαθέσεις.

14 08 2007
coolplatanos

Πάντως μελαγχρινός που έλεγες του δείμου ότι είσαι, δεν είσαι. Αλλο να έχεις μαύρα μαλλιά και άλλο μαυρούλης συνολικά. Βόρειος είσαι παιδί μου σε δέρμα…

16 08 2007
kosvas

Στη Κρήτη για την ηλίαση, αλλά και δια πάσα νόσο, το φάρμακο είναι η ρακή.
Καλούς δρόμους να έχεις.

16 08 2007
karpidis

@kosvas: Δεν μου αρέσει. Σε ευχαριστώ. Ως τώρα έχω .

Σχολιάστε

