Δήθεν ή όχι;

9 08 2007

Η Αμαλία ήταν δήθεν, η αναδάσωση ήταν δήθεν, η διαδήλωση ήταν δήθεν, εγώ με τις συνεντεύξεις είμαι δήθεν… Αν αρχίσω και βρίζω τους πάντες με ένα σωρό βωμολοχίες και κάθομαι σε μια γωνία και κράζω τους άλλους μπλόγκερ πως είναι δήθεν,τότε θα πάψω να είμαι fake; Τότε θα είμαι τίγκα fake, γιατί ποτέ δεν ήμουν το άτομο που έβριζε και δούλευε τους πάντες από τη σιγουριά της απραξίας. Το κάνε κάτι μπορεί να μοιάζει δήθεν,μπορεί να είναι, αλλά τουλάχιστον προκάλεσε κάποιους! Έστω και κάποιοι μπήκαν στη διαδικασία να σκεφτούν και αγόρασαν και ένα λουλούδι. Εντάξει δεν είναι θέμα το οξυγόνο που θα παραχθεί από τις γλάστρες (το μεγαλύτερο ποσοστό οξυγόνου που αναπνέει ο άνθρωπος ανέκαθεν ήταν από τη θάλασσα) αλλά πως ο άλλος μπαίνει σε μια διαδικασία να φροντίζει μια γλάστρα και ίσως αύριο να σκεφτεί αν θα πετάξει τα σκουπίδια του στο ρέμα στο χωριό του… Οι original μπορεί να κάτσουν σπίτι τους όπως έκατσαν και στις 8 Ιουλίου που 10000 δήθεν διαδήλωναν μήπως και γίνει κάτι. Όσο το να υπερασπιστώ αν οι συνεντεύξεις μου είναι fake θα πρέπει κάποιος να τις έχει ακούσει. Και να μου πει που φαίνεται να είναι στημένες…Καλό καλοκαίρι.
Η φωτογραφία είναι από τον χρήστη JenniferWoodardMaderazo στο flickr


Ενέργειες

Information

2 responses

10 08 2007
coolplatanos

Συμφωνώ και επαυξάνω σε αυτό που λες…

10 08 2007
inlovewithlife

Ε καλά δε χρειάζεται να ασχολούμαστε με τους πάντες. Ο καθένας εφεύρει διάφορα, για να δικαιολογήσει το μοναχικό σύμπαν των πράξεών του.

Σημασία έχει τι περπατάει και τι πραγματικά αλλάζει εμάς και τους γύρω μας. Αυτό δε θα είναι ποτέ δήθεν, πιστέψτε με.

Σχολιάστε

