Πάει το laptop…

23 07 2007

KIF_3341

Μετά το ταξίδι στην Πάρο το laptop τα έπαιξε. Έχασα πολλά email κωδικούς για διάφορα site που μπαίνω και άπειρες εργατοώρες για να εγκαταστήσω τα 50+ προγράμματα που χρησιμοποιούσα. Ευτυχώς είχα σώσει τα έγγραφά μου στον εξωτερικό σκληρό αφού θα τον πήγαινα στο service για ένα πρόβλημα που είχε η ασύρματη κάρτα δικτύου. Έκανα το recovery όπως μου ζητούσαν και αρνιόμουν. Άρα τελικά έχω μείνει με ένα σταθερό που το scandisk δεν μπορεί να διορθώσει πρόβλημα στο φάκελο τα video μου… Κανόνισα να ξεκινήσω διπλωματική εργασία και έχω μεθαύριο εργαστήριο και με βλέπω να είμαι ασυνεπής αφού τελικά αν πάει κάτι στραβά τα πάντα θα πάνε στραβά…Πόσο δίκιο έχει ο papo που ξεμπέρδεψε με τα pc…Όποιος μου είχε στείλει πρόσφατα email ας κάνει μία ακόμα προσπάθεια μήπως πήγε αδιάβαστο το email του.


Ενέργειες

Information

3 responses

23 07 2007
coolplatanos

εύχομαι να μην πάνε στραβά τα της διπλωματικής εργασίας. χρειάζεσαι λαπτοπ στο εργαστήριο; μπορώ να σου δανείσω το δικό μου μέχρι να πάρεις πίσω το δικό σου

24 07 2007
papo

think different😉

25 07 2007
ο δείμος του πολίτη

Είναι πολύ σημαντικό να κρατάμε τελικά back up. Έχει γίνει αναγκαιότητα και βασικό βήμα σε κάθε κίνησή μας εν τέλει.

Σχολιάστε

