Ποιανού κράτους είναι η σημαία;

30 05 2007

 

Την παραπάνω σημαία έχω σαν avatar στο προσωπικό msn (αυτό που έχω στο laptop για όταν δεν είμαι σπίτι και έχω δουλειά). 2 βδομάδες πριν σταματήσουν τα μαθήματα σκάκι στα σχολεία είχα πει πως θα βάλω τα παιδιά να λύσουν ασκήσεις στον υπολογιστή. Βοηθάει πολύ επειδή έχει χρονομέτρηση αντίθετα με τις εκτυπωμένες ασκήσεις. Όμως κάθε φορά που άνοιγα το laptop ένα παιδάκι είχε πετάξει το κεφάλι του να δει τι έχω και έβλεπε τη σημαία στο αναδυόμενο msn. Και ερχόταν το ερώτημα τότε «Ποια σημαία είναι αυτή Κύριε;» . Δεν είχα όρεξη να τους εξηγώ και τους έβαζα στοίχημα πως όποιος το βρει θα κερδίσει παγωτό.

Όλη την εβδομάδα κανένα παιδί δεν το βρήκε και στο τελευταίο σχολείο της εβδομάδας πετάχτηκε ο πιο άτακτος μου μαθητής και είπε πριν προλάβει καν να ρωτήσει (όχι να βάλουμε και το στοίχημα) «Ωχ η σημαία του Αζερμπαϊτζαν» Το παιδί είναι 10 χρονών… Στο σχολείο είμαι σίγουρος πως δεν την έχουν μάθει και του είπα πως κέρδισε ένα παγωτό επειδή το είπε και ας μην είχα βάλει στοίχημα ακόμα… Όμως τον ρώτησα πως το ήξερε…

Είχε πάρει το παγκόσμιο πρωτάθλημα στο Pro evolution Soccer !!!! Είδατε τελικά τα παιχνίδια δεν αποχαυνώνουν μόνο  αλλά και μαθαίνουν σε κάποιους πράγματα. Η καλύτερη μου φίλη, δασκάλα δεν έβρισκε ούτε καν την ήπειρο που βρίσκεται η χώρα όχι να βρει την χώρα🙂.

Γιατί έχω αυτήν τη σημαία; Θα το μάθετε σε άλλη προσωπική εξομολόγηση🙂. Πάντως περιμένω σχόλια πόσοι από εσάς θα κερδίζατε το παγωτό!


Ενέργειες

Information

2 responses

30 05 2007
Rizobreaker

Βασικά ήμουν στα όρια της Σοβιετικής Ένωσης για την αναζήτηση… Αλλά μεταξύ Αζερμπαιτζάν, Κιργιστάν, Ουζμπεκιστάν… Οπότε δε θα παιρνα παγωτό!!😉

30 05 2007
karpidis

@Rizobreake: Όχι δεν κέρδισες. Maltesers για όλα τα παιδιά στο σχολείο αυτού που κέρδισε μόνο🙂

Σχολιάστε

