Γιατί με ρίχνει τόσο;

17 05 2007

negative.jpg

Σήμερα ο περσινός μου έρωτας μου μίλησε μετά από καιρό στο icq. Υποτίθεται πως δεν με έχει κάνει ban απλώς δεν μπαίνει. Εϊχα σχεδιάσει πως θα έγραφα κάτι σήμερα στο blog μου αλλά τελικά έχασα την διάθεση μου. Μου μίλησε λες και χτες τα λέγαμε κανονικά. Και αντέδρασα με τον ίδιο τρόπο. Αλλά όσο μιλάω μαζί της είμαι καλά γιατί μου αφήνει αυτό το ανεκπλήρωτο, το απωθημένο μόλις σταματάμε να μιλάμε;Μου ζήτησε να της που θα αγοράσει πατίνια και της αστειεύτηκα πως δε θα το κάνω «for free».

Γιατί όμως τελικά το είπα αυτό; Μου έστειλε μια φωτογραφία με καυτό μαύρο σορτς και με έπιασε μια νοσταλγία, μια κατάσταση «You take my breath away». Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να την ξεπεράσω; Έχω την εντύπωση πως μια φορά μόνο να γίνει κάτι μαζί της θα μου περάσει… Αλλά δεν ξέρω νιώθω πως είναι φωτιά για μένα. Όταν με πλησίασε με έκαψε, όταν απομακρύνθηκε πάγωσα και όταν την είχα από κοντά αλλά δε με άφηνε να πλησιάσω ήμουν καλά.

Σήμερα μου είπε πως της έφερε κάποιος λουλούδια στην σχολή και θυμήθηκε πως πέρσι είχα κάνει το ίδιο. Αλλά με εμένα ήταν ρομαντικό ενώ με εκείνον δεν ένιωθε τίποτα.Ακόμα δεν είμαι σίγουρος τι ήταν καλύτερο; Σκέφτομαι πόσες φορές πως αν δεν άφηνα τον εαυτό μου να την ερωτευθεί μέχρι που μου είπε πως ήθελε να την πνίξω από φιλιά. Και μετά μάλωσε με την καλύτερη φίλη της και πετάει τους πάντες γύρω της μακριά. Μάλλον αυτό ήταν μάθημα. Πως μπορείς να υπάρξεις παράπλευρη απώλεια και να γίνεις τόσο ράκος. Τότε ήμουν σε κατάσταση που πέρασα μια περίοδο θλίψης και όταν την συνάντησα είχα στιγμές ευτυχίας.

Εκείνη την περίοδο σκέφτηκα το νόημα της έκφρασης στιγμές ευτυχίας. Η ευτυχία δεν είναι πάντοτε σύντομη ενώ μια θλίψη μπορεί να σε κυριεύσει. Ελπίζω να επανέλθω αύριο το πρωί.


Ενέργειες

Information

2 responses

22 05 2007
mymol

Filarako kouragio.
An theleis des ligo to blog moy mymol.wordpress.com
H Gynaikes se poulane kai se agorazoun analoga me tis anagkes tous. Mhn to jexnas pote ayto.

1 10 2007
Αγαπημένο μου e-μερολόγιο « e-μερολόγιο

[…] μου πριν 1.5 χρόνο ερωτευμένο και απογοητευμένο από μια κοπέλα με πολλές κατακτήσεις. Όμως πια μπορώ να πω πως οκ δεν έχω κάτι φοβερό να με […]

Σχολιάστε

