Κάτι γλυκό που είπαν

14 05 2007

Birthday card's photo
ты значит можешь
я знаю, ты видишь глубже, чем остальные.
это даже через интернет понятно)
люди видят только внешнюю оболочку
а ты смотришь вглубь. и угадываешь желания мысли

Από τα πιο ωραία κομπλιμέντα που μου έχουν κάνει στο διαδίκτυο. Η φίλη μου η Ιρίνα το έγραψε πέρσι σε μια συζήτηση μου. Λέγαμε ο καθένας τα προβλήματα μας με τους έρωτες μας και ανοίγοντας την καρδιά μας μου έγραψε τα παραπάνω λόγια.

Τι σημαίνουν;

Εσύ σημαίνει πως μπορείς να δεις πιο βαθιά από ότι οι άλλοι.Ακόμα και μέσω του διαδικτύου κατάφερες να δεις.Οι άνθρωποι κοιτούν αυτά που φαίνονται, αλλά εσύ είδες τις επιθυμίες των σκέψεων.

Ξέρω δεν μεταφράζεται καλά αλλά σήμερα σκεπτόμενος πάλι την κοπέλα που με έκανε πέρσυ να μην κάνω κυριολεκτικά τίποτα, σκέφτηκα επίσης και μια από τις φίλες μου που μου στάθηκαν. Την ευχαρισώ.


Ενέργειες

Information

Σχολιάστε