5 τραγούδια που μου αρέσουν

3 05 2007

Ωραία τα διαδικτυακά παιχνιδάκια αλλά μάλλον αυτό με τα blogs φτιάχτηκαν για τους aggretators…

queen_a_night_at_the_opera.png

Παρόλα αυτά επειδή αυτό το blog το έφτιαξα για να λέω πράγματα που μου αρέσουν και θα έλεγα πως είναι αυστηρά προσωπικό μπορώ να αποκαλύψω τα 5 αγαπημένα μου κομμάτια με τυχαία σειρά. Θα περιοριστώ μόνο σε 2 κομμάτια των Queen γιατί αλλιώς δεν μπορεί να είναι είναι αντιπροσωπευτική των ακουσμάτων μου…Όχι ότι θα είναι με μόνο 5 κομμάτια αλλά έτσι είναι.

Don’t cry for Louie- Vaya Con Dios

Spread your Wings- Queen

Don’t you want somebody to love – Jefferson Airplane

Whole lotta Love – Led Zeppelin

Love of my life – Queen

Ζητώ συγγνώμη ακούω και λίγα ελληνικά αλλά δεν χώρεσαν. Επίσης επειδή ο Μαχαιρίτσας που είναι ο αγαπημένος μου μου θυμίζει την κοπέλα που προσπαθώ να ξεχάσω μάλλον έχω καιρό να τον ακούσω και δεν έβαλα ένα κομμάτι του ανάμεσα στα 5 αγαπημένα μου…

Θα περάσω την πυραμίδα στην Μαραμένα σύκα,Ναταλία,rainboy,rocean,phileas Fogg

Αυτά και τα λέμε ελπίζω το Σάββατο στο πάρτι…


Ενέργειες

Information

6 responses

6 05 2007
Natalia

Σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή….
Κλείσε όμως καλού κακού τα ηχεία σου πριν ακόμα μπεις……ναι; :ο)

6 05 2007
karpidis

Μπα, έχω βρει λύση. Τη στήνω στο quicktime μόλις φορτώνω πατάω pause.

7 05 2007
μαραμένα σύκα

Opss
Με πρόλαβαν άλλοιιιιι
ευχαριστώ άνυγουη

8 05 2007
karpidis

Βασικά ημερολογιακά σε πρόλαβα.. Απλώς από ότι φαίνεται δεν κοιτάς τα incoming links🙂 Δεν πειράζει…Δεν πιέζω κανέναν

4 08 2007
Το πρώτο μου μουσικό άκουσμα « e-μερολόγιο

[…] λάβει πριν κάποιο καιρό μια πρόσκληση για να γράφω για 5 τραγούδια που μου αρέσουν. Ύστερα έλαβα για 5 τραγούδια που με αγγίζουν στο ίδιο […]

3 01 2011
Το πρώτο μου μουσικό άκουσμα | e-μερολόγιο

[…] λάβει πριν κάποιο καιρό μια πρόσκληση για να γράφω για 5 τραγούδια που μου αρέσουν. Ύστερα έλαβα για 5 τραγούδια που με αγγίζουν στο ίδιο […]

Σχολιάστε

