Έχασα το πορτοφόλι μου στο ταξί…

27 04 2007

Δεν ξέρω είναι από τα πιο ενοχλητικά πράγματα να χάνεις πορτοφόλι στο ταξί…Λίγο η βιασύνη να βγεις, λίγο τα συμπράγκαλα που κουβαλάς ( στην περίπτωση μου , κινητό mp3 player και laptop ) και από την άλλη το μεγάλο πορτοφόλι. Πριν ενάμιση μήνα το είχε χάσει και η Κάλι. Πριν λίγο καιρό ο Παναγιώτης έχασε το i pod του .

Αρκετά ενοχλητικό είναι πως τα ταξί αδιαφορούν για να επιστρέψουν τα ξεχασμένα… Ειδοποίησα απευθείας τον sportfm που με είχε υποχρεώσει να ακούω παρά τη θέληση μου και έβγαλε την ανακοίνωση Δεν έχω λάβει τηλεφώνημα. Δεν ελπίζω πως θα το βρω αλλά αν θα είμαι τυχερός θα ενημερώσω.


Ενέργειες

Information

One response

27 04 2007
μαραμένα σύκα

Ωχ,ελπίζω να το βρεις.
Εμένα μου το κλεψανε στο λεωφορείο και ήταν μεγαλο σοκ.
καλή τύχη🙂

Σχολιάστε

